Dag 1: Ett foto på din favorit film.

Favorit film... Snarare favorit filmer. Tror inte att jag skulle kunna välja bara en. Min favorit film ändras dessutom från dag till dag. Antar att det helt och hållet beror på vilket humör man är på. Ja eller i alla fall vilket humör jag är på. Men kan väl lägga upp bilder på några filmer som jag just nu tycker är jäkligt bra.


The A-Team

The Notebook

The Count of Monte Cristo

The Hangover

Rock Star

The Shawshank Redemption

Inception

UPDATE:


The Social Network

Black Swan

The Town



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Mycket bra val av filmer.

2011-01-05 @ 13:28:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Linn

är helt chockad :O inte ett enda foto på twilight filmerna. galet.. HAHAHAHAHAHA <3<3<3<3

2011-01-14 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0