reach for the sun and put it in our pocket. Save it for another time.

Usch, har ätit massa kakor idag och mer onyttigheter kommer det bli. Har köpt hem nachochips och har fixat lite guacamole som ska ätas till melodifestivalen. Ja jag är tråkig och tänker stanna hemma idag. Orkar faktiskt inte ta mig ut någonstans.
Ingen dator blev det heller. Bestämde mig (efter en del övertalan) för att vänta till nästa månad och köpa en lite bättre och därför lite dyrare dator, en som håller lite längre än ett år. Vill ju ha en nu men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, tydligen.

Nej nu blir det att göra i ordning en god drink innan jag lägger mig och tittar på lite Supernatural.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0