I'M A PILOT, HIGH ABOVE IN THE SKY. AND YOU CAN'T TAKE ME DOWN.

Ligger här i sängen och funderar på om det kanske är dags att göra sig i ordning för sängen. Jobb imorgon så det lär inte bli sent ikväll. Imorgon blir det en tur hem till Sanne och Niklas efter jobbet för att fira Sanne. Efter det tar jag mitt pick och pack och flyttar in hos pappa resten av veckan. Ska vara husvakt när dom är i Värmland nu på sportlovet. Ska bli så skönt att få vara ensam ett tag. Men är ju en aning sällskapssjuk så lär väl bli uttråkad efter en eller två dagar...
Såg att filmen 21 går på trean just nu så jag ser nog klart på den innan jag säger godnatt.


Kommentarer
Postat av: Albinvilje

Interesting site. Worth the visit!

2011-09-09 @ 08:26:16
URL: http://albinvilje.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0