Oh baby, baby, it's a wild world. It's hard to get by just upon a smile.

There's a killer on the road.


Har lagt mig i pappas otroligt sköna soffa. Tvn står på men jag har stängt av ljudet. Ligger istället och lyssnar på musik. Älskar det.

Bobbo ligger bredvid mig och sover. Jag tror att han drömmer för ibland skäller han till eller sparkar med benen. Man kan inget annat än att le. Underbara hund!

Insåg nyss att det redan är kolsvart ute. Klockan är ju bara nio. Antar att det börjar bli höst nu. Tycker det ska bli skönt med höst. Är så trött på sommaren.

Nu ska jag bege mig upp till sovrummet. Tänkte sätta på en film innan det är dags att sova.
Godnatt underbara ni.


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Hej! Du har fått en sk. Award i min blogg. Anta den gärna om du har tid & lust :)

2010-09-04 @ 20:13:16
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0