Sommarplaner.

Det har varit en lång dag idag men nu är jag hemma och ligger nerbäddad i sängen. Ska göra iordning te alldeles strax och sen ska jag bara mysa resten av kvällen. Kanske se en film eller några avsnitt av någon härlig serie. Imorgon är det jobb igen. Men då blir det inte lika långt bort som i Gröndal utan det är här i Tumba. Börjar dessutom kl 9 vilket betyder sovmorgon. Skönt.

Fick även veta igårkväll att det blir Bornholm i sommar igen. Med älskade farmor och farfar. Dessutom följer mina farbröder+familj och Sanne och Niklas med. Det kommer bli så otroligt underbart.





Bilder från när jag var på Bornholm sist.















Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jävlar vilka härliga bilder!

2010-10-20 @ 09:18:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: malin

det där verkar inte helt fel! sjukt härliga och fina bilder :)

2010-10-20 @ 23:15:42
URL: http://mlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0