För lite sömn.

Är otroligt trött idag. Måste vara för att klockan ringde alldeles för tidigt imorse. Men när jag tänker efter var det inte ens tidigt, inte om man jämför med vad det kommer bli imorgonbitti. Jobbar 8-17 imorgon. I Gröndal. Väääldigt långt härifrån med andra ord. Eller ja det tar väl runt en timme med buss och tvärbana. Måste alltså åka härifrån runt sju. Ja ni kan ju nästan räkna ut hur tidigt det alltså kommer bli imorgon. Men det är pengar och det är inget jag tackar nej till at the moment.

Ikväll blir det nog lite firande här hemma. Rickard fyller år och jag såg en tårta i kylen. Kan inte tänka mig att den är till något annat. Rickard har dock inte kommit hem än (har faktiskt inte sett honom på hela dagen) så någon fika lär det inte bli än på ett tag.



Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite.




Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! :D

2010-10-18 @ 20:07:05
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0