Helgen.

Då var det måndag igen. Ska snart iväg och jobba men känner mig inte helt okej. Jag har ju varit sjuk nu fram och tillbaka sen jag kom hem från Bornholm och det är väl runt två månader. Jäkligt länge nu när jag tänker efter. Tänkte hur som helst ta mig till jobbet idag och sen får vi se hur jag mår ikväll.

Hade hur som helst en riktigt bra helg. Åkte till pappa i fredags direkt efter jobbet. Där blev det middag och jag sov även kvar där. I lördags blev det middag med Johanna innan vi gick till tbs och festade med massa Nackdala folk. Riktigt roligt var det. Igår var det ju farsdag så jag åkte med pappa till farmor och farfar där vi fikade lite och efter det blev det även lite fika här hemma. Resten av kvällen låg jag bara i sängen och tittade på the big bang theory. Kände mig lite små hängig redan då...

Nej nu måste jag gå till bussen. Vi hörs ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Jessika

krya på dig

2010-11-15 @ 14:17:35
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0