Första advent.

Första advent idag. Underbart!
Har varit runt med mamma och Monica och handlat hela förmiddagen. Det blev lite julklappar och lite annat krims krams. Efter det åkte vi hem och tog fram alla ljusstakar och sånt och jag bara tok älskar det. Älskar julen och allt som hör till.
Nu är det i alla fall väldigt juligt och jätte fint i mitt rum.
Snart ska jag iväg hem till pappa för att äta middag och efter det blir det mys hemma hos Hellsén med glögg och pepparkakor. Liten tradition som vi har. Kommer bli mysigt!

Ska ringa pappa och be honom komma och hämta mig. Har ingen lust att gå upp till honom i det här vädret.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Kolla in mina "första advent låtar" ;)

2010-11-28 @ 21:01:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Bim

Hej underbara Rebecca! Vad märkligt att du fick mitt brev så sent, skickade det för evigheter sen :O Men fint att det kom fram <3 Hatar danska posten..

2010-11-29 @ 08:56:44
URL: http://bimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0