This will all make perfect sense someday.

Nu har jag bara tre saker kvar i skolan.
Tisdag: Nationella prov i Matte C och redovisning i svenska.
Fredag: Inlämning av årsredovisning.
Jag kan faktiskt inte förstå att det bara är tre saker kvar, av alla saker jag gjort i tolv år är det endast tre kvar. Det är helt insane! Dessutom bara två veckor kvar till studenten, och nästa vecka kommer bli väldigt lugn så egentligen är det bara en vecka kvar av skolan. UNDERBART!

Idag ska jag plugga massa matte. Ska sitta imorgon från kl 8 till kl 12 och bara räkna matte. Kommer bli väldigt segt men när tisdagen väl är klar har jag bara årsredovinsingen kvar. Sen är jag fri från plugg i alla fall ett år. Ska bli så jäkla skönt!

Skriver nog igen lite senare. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0