You got eyes that cut me like a knife and lips that taste like sweet red wine.

Nu ska jag snart få besök av john blund. Även fast jag sov fler timmar efter skolan så är jag rätt sugen på att krypa ner i sängen och få sova.
Jag ligger just nu och lyssnar på mysig musik. Det har blivit lite av en rutin, att alltid lyssna på musik innan jag ska sova. Jag har fått för mig att jag sover bättre då. Det kanske stämmer.

Imorgon ska jag sitta fyra timmar med ett matteprov. Är inte alls sugen på det, men jag har köpt bullar, godis, frukt och dricka så jag kommer nog klara mig ändå.

Time to sleep.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: jessika

jag kom på de. jag måste kommaoch hämta de. de ska vara klart på fredag ;o haha

2010-05-25 @ 09:29:47
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0