Tuesday's gone with the wind. Oh my baby's gone with the wind.

Ligger i sängen med datorn i knät. Bruce Springsteen spelas ur högtalarna. Underbart.
Det är rätt intensivt just nu, och inte bara i skolan utan hela tiden. Så om jag försvinner ibland så vet ni varför. Men jag gillar att skriva här så jag ska försöka ta mig tid att skriva några rader så ofta jag kan.

Jag tänkte nog gå och sova snart. Har ett väldigt viktigt prov imorgon så jag antar att det är rätt bra om jag är utvilad. Skulle faktiskt uppskatta en hel dag utan trötthet och huvudvärk. En sån dag skulle sitta perfekt imorgon.

Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall.
Ta hand om er. Vi hörs.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0