The night has fallen, I'm lyin' awake. I can feel myself fading away.

Tänkte gå och lägga mig snart. Ska bara lyssna på lite mysig musik först.
Jessika och Elin har varit här idag. Vi har sett på film och ätit massa godis. Har saknat mina tjejer väldigt mycket!

Det ska bli otroligt skönt att vakna upp imorgon och veta att det bara är fredag. Har alltså hela helgen framför mig och på lördag ska det tydligen bli fint väder också. Så underbart! En promenad i solen lär det bli.

Imorgon ska jag se till att plugga lite men efter det ska jag bara ta det lugnt. Se film med mamma ska jag göra också, har lovat henne att vi ska se Dear John. En film jag velat se väldigt länge.

Nej nu kan jag knappt hålla ögonen öppna.
Vi hörs imorgon igen vänner.
Godnatt.
 


Kommentarer
Postat av: malin

VAA HAR DEN KOMMIT UT :O! JAG VILL OXÅ SE DEN! :O. Går den på bio? eller kan man ladda ner den? shit haha vill se den ju :D

2010-05-16 @ 12:42:52
URL: http://mlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0