This little light of mine, I'm gonna let it shine.

Det har varit en väldigt dålig uppdatering från min sida så nu får jag skärpa mig. But don't worry, I'm gonna make it up to you. Jag ska försöka få till i alla fall ett inlägg om dagen.

Så, vad har jag hittat på idag då? Inte mycket alls. Jag har varit i skolan och gjort nästan ingenting alls. Ibland känns vissa lektioner så himla onödiga. Jag hade fått mer gjort av att vara hemma, så kändes det idag.
Nu är jag i alla fall hemma. Hr egentligen ingenting att göra så det blir antagligen att sätta på en film och bara ta det lugnt resten av kvällen. Ska eventuellt plugga lite matte senare men det är om jag orkar.
Idag är det juj våffeldagen så god middag blir det i alla fall. Härligt!

Vi hörs kanske lite senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0