In flames - Crawl through knives

Kan inte tiden bara gå lite snabbare. Jag spyr på skolan och jag är så trött på att aldrig ha några pengar. Förhoppningsvis blir det jobb på påsklovet men det är inte säkert än. Skulle mer än gärna jobba sitället för att gå i skolan.

Men nu ska vi inte bara bittra...
Idag ska jag göra så lite som möjligt. Eventuellt försöka dra med mig mamma till maxi för att köpa b&j. Har varit så jäkla sugen på det i flera dagar nu. Hjälper inte det mot min deppighet så vette fan vad som hjälper.

Vi hörs kanske senare igen.
Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: jessika

ja faktiskt helt underbart! :D

2010-03-29 @ 14:39:38
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0