Hej på er!

Tänkte att det var dax att slänga in ett inlägg nu, det har ju faktiakt gått fyra dagar nu sedan sist.
Jag har haft en riktigt härlig helg med Johanna. Det har blivit en hel del film och popcorn men gud så mysigt det har varit. Jag skulle mer än gärna vilja ha fler såna dagar!

Idag lyser solen men desto kallare är det. Det blir att klä på sig lite extra kläder och sen bär det av till staden med Jessika.
Imorgon blir det troligtvis bio med lilebror. Det var hans födelsedagspresent av mig så det var även han som fick välja film. I love you Philip Morris tror jag att det blir. Men jag klagar inte, den verkar ju galet rolig!

Nu har jag lite bråttom. Men jag ska försöka fixa till Pontus dator och om det går som jag planerat så kommer det bli mer blogginlägg snart.
Hoppas ni får en bra dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Sounds nice.

2010-03-02 @ 12:22:56
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0