En galen kväll!

Hej på er!

Tänkte bara berätta att jag hade en sån jäkla grym skiva i onsdags. Jag är jätte glad över att min familj och mina vänner kunde vara där och fira den med mig. Tack så mycket. Kärlek till er. Sen måste jag bara säga att jag har en sån jäkla underbar klass. Kärlek till alla er också! 
Dansade som aldrig förr gjorde jag. Fötterna värkte när jag kom hem kan jag ju säga. Men det var helt galet kul. Kom hem vid fem och då var det sängen som gällde.

Tänkte ta mig ner till centrum och hämta min studentklänning från posten snart. Om jag får tag på mamma det vill säga. Annars ska jag göra så lite som möjligt idag.
Hoppas ni får en mysig dag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: jessika

<3

2010-03-20 @ 23:10:09
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0