You'll find my footprints in the sand.

Jag ser dem små sakerna som hon gör. Som att skriva små lappar med uppmuntrande ord eller ställa fram små kort med ord eller meningar som "le" och "jag är perfekt som jag är". Jag ser dem. Eller som när hon hade duschat och hon skrev ett litet meddelande på den igenimmade spegeln för att jag sedan skulle se det nästa gång jag duschade. Jag kommer ihåg att det verkligen fick mig att le.

Jag ville bara berätta att jag ser dem små sakerna. Och jag uppskattar dem verkligen.
Tack underbara vän. Jag älskar dig så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir så lycklig, Rebecca! Får tårar i ögonen här!Finns inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig. Och jag är SÅ STOLT över dig!!



kärlek.

2010-06-16 @ 15:06:02
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0