Say you're leavin' on a seven thirty train and that you're headin' out to Hollywood.

Låg och tänkte på vad jag ska göra den här veckan men kom inte på något alls, vilket betyder att jag är öppen för förslag. Det ända jag vet helt säkert är att jag ikväll är platsad framför tvn för att se Spanien spela och att jag på onsdag eller torsdag troligtvis drar upp till pappa för att bo där när dom är i Värmland.
Hoppas på bra väder så man kan vara ute i alla fall.

Sitter just nu fortfarande i t-shirt. Har inte orkat klä på mig än. Har faktiskt inte orkat gjort någonting alls sen jag vaknade. Tänkte göra lite kaffe och sen ska jag ta tag i mig själv.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0