I wanna lay you down in a bed of roses.

Jäklar vad hungrig jag blev. Har ju i och för sig inte ätit frukost än så det är kanske dags att göra det snart. Hade helst av allt velat ha en hel buffé med mat men jag antar att en ostmacka och ett glas oboy får duga idag. Nu när jag tänker efter blir det nog lunch än frukost.
Kom för övrigt att tänka på att jag är helt ledig den här söndagen. Inga läxor och inga prov att plugga till. Jag kan göra vad jag vill idag. Älskar det.

Nu har jag precis duschat och ska snart åka till maxi med Johanna för att köpa lite till ikväll. Ska ha en riktig myskväll här hemma.
Vi hörs senare.


En sliten och lagom trött Rebecca imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0