There were moments of gold and there were flashes of light.

Har inte skrivit dom senaste dagarna men det beror på att jag inte sitter vid datorn så mycket. Är istället och badar eller bara umgås med vänner nu när det är så varmt och så fint väder ute.

Drar till Gotland vid halv tre på söndagmorgon också så det lär inte bli så mycket uppdaterande då heller. Men jag kommer tillbaka sen igen.

Om jag inte skriver imorgon igen så hörs vi senare när jag kommer hem.

Ha det så bra sålänge.

Juste, ska jobba på Sonisphere festival också. Kommer bli grymt!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Collt att du ska jobba där, kanske vi ses ;)



sv:

Tycker ja absolut att du ska gå dit.

2010-07-17 @ 10:24:33
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0