This little light of mine, I'm gonna let it shine

Kom på en sak. Jag har aldrig sett en skräckfilm på bio. Hur kan jag inte ha gjort det?
En sak som måste göras snart i alla fall. Det verkar ju faktiskt skit kul och fram för allt läskigt.

Ska lägga mig i sängen nu och se film i alla fall. Är inte ett dugg trött men det var väl ganska väntat då jag sov två timmar på eftermiddagen. Inte så smart men kan skylla på att jag hade världens huvudvärk och behövde vila ett tag.
Börjar 8 imorgon så det blir att gå upp kl 6... Nästintill omänskligt enligt mig. 7 hade varit helt okej att gå upp men kl 6 är ju mitt i natten nästan. Antar att jag inte skulle vara lika trött om jag faktiskt gick och la mig tidigt men kvällsmänniska som jag är hatar jag att gå och sova tidigt. Det förstör hela kvällen!
Okej nu lämnar vi det här området.

Vi hörs imorgon!

Kom på att jag inte lyssnat på Spotify en enda gång idag heller. Väldigt ovanligt för att vara mig. Har faktiskt saknat musiken lite idag. Antar att det har varit så mycket annat att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Det var länge sen man såg dig, visste du att jag fyllt 1år som bloggare och firandet är i full gång?



Rock on!

2010-01-26 @ 12:35:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0