Made a deal with a man at the crossroads who knew where to find you.

Sitter och läser massa gamla inlägg i bloggen. Det är faktiskt ganska kul att kunna titta tillbaka på dagar som passerat. Bloggen har blivit lite av en dagbok som jag haft i tre år nu. Tänk vad man förändrats på tre år också. Shit! Tittar på bilder från 2007 och inser hur liten man faktiskt var.

Jag ska snart iväg till maxi med mamma. Färgade håret igår men det blev inte så bra så jag ska köpa ny hårfärg och hoppas på ett bättre resultat.
Imorgon är det fredag, thank god! Det ska bli galet skönt med helg. Jessika ska firas på lördag så då blir det middag hos henne och sedan utgång med ett gäng tjejer. Kommer bli väldigt roligt. Annars har jag nog inget speciellt för mig i helgen.

Nu är det dax att leta fram plånboken, den ligger gömd någonstans i rummet. Typiskt mig att lägga saker överallt och sedan inte hitta dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0