Live before you die - Bon Jovi

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Behöver nog lite tid att fundera över saker och ting. Eller jag vet inte. Jag behöver kanske prata med någon. Skulle kanske behöva en kväll med en bra vän och några glas vin. Johanna, vad sägs om det? En hel kväll med massa tjejsnack och vin?

Är ledig på torsdag men ska med Pontus till tandläkaren. Mamma eller Rickard kunde inte följa med så då ställer storasyster upp.
Nu ska jag nog se film. Är inte alls trött men jag vet ju varför.
Ta hand om er.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter skitbra Rebecca!! Det tycker jag vi gör :) Fredag?

2010-01-20 @ 19:35:02
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0