He's a dreamer

Hejsan!

Hade en väldigt bra kväll igår med många trevliga människor. Måste göras om snart igen!

Idag har jag träffat Jessica och Bim. Vi åkte in till stan för att gå på bio men när vi kom dit var alla biljetter slut. Så istället för bio satte vi oss och åt middag tillsammans och pratade om allt möjligt. Hade det väldigt kul i alla fall!

Så jag har alltså haft en väldigt bra och lyckad helg. Imorgon är det skola och usch vad jag inte har lust med det. Skulle vara så himla skönt att bara ligga i sängen hela dagen.
Nej men det är bara att pallra sig upp imorgon kl 6. Jag slutar ganska tidigt faktiskt så det ska nog gå bra.

Nu ska jag snart sova så vi hörs imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0