Godmorgon!

Har precis ätit frukost. Det blev en ordentlig frukost med gröt, macka och juice. Jag brukar inte äta frukost allt för ofta men idag kände jag mig riktigt sugen och hungrig var jag också. En aning mätt nu dock.

Jag börjar inte skolan förrän kl 10 så nu har jag runt en och en halv timme att fördriva. Ska fixa håret lite och sedan sminka mig men det tar ju inte mer än en halvtimme så vad gör man resten av tiden då? Jag har faktiskt ingen aning. Ångrar mig lite att jag inte sov en halvtimme längre, det hade kanske behövts.

Så vad händer idag då? Jag ska ju först till skolan i två timmar. Sen är det hem och nästan direkt åka till mormor i Gnesta där det blir middag och fika. Lövbiff och pommes och sedan marängtårta tror jag att det skulle bli. Väldigt gott!

Nej nu ska jag se till att fixa mig lite.
Ha en bra dag och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: jessika

då blir de lövbiff och pommes två dar i rad för dig:O haha

2010-01-15 @ 10:09:14
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0