Take this heart - Return

Jag vet inte varför men jag har hamnat i någon jäkla depp period. Hela tiden är det något som får mig att sjunka lite längre ner. Jag stör mig på allt som finns runt omkring mig och även på mig själv. Jag lyckas inte duga till någonting och självförtroendet ligger nere i botten. Jag har ingen motivation till att ens gå upp på morgonen och jag får inte ut något av dagarna.
Jag vet att jag kan ha såna här dagar men en hel vecka? Jag känner mig tom och genomskinlig. Som om folk inte ser mig.
Fan vad trött jag blir på det här. Vad trött jag blir på mig själv. Trött på tillvaron.
Vet inte om ni förstår men det spelar ingen roll. Ville ändå berätta för er.

/Rebecca

Grief is like the ocean, it's deep and dark and bigger than all of us.
And pain is like a thief in the night. Quiet. Persistent. Unfair.

Kommentarer
Postat av: jessika

är du tillbaka här nu? :D

<3<3<3

2010-02-02 @ 19:52:18
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det kommer bli bra igen :) det är bara nån svacka <3

2010-02-02 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0