Rocket Queen - Guns n' Roses

Nu ska jag snart gå till bussen för att åka till skolan. Börjar tio idag och slutar tolv men jag ska stanna kvar i skolan för att fixa lite andra saker.
Imorgon har jag ingen skola och sen är det helg. Ska bli väldigt skönt. På lördag är det tjejmiddag hos Jossi och sen utgång men på fredag och söndag ska jag nog inte göra något speciellt. Blir väl troligtvis att plugga lite på söndag.
Ska kanske ta mig in till stan imorgon. Hm. Vi får se om jag orkar. Annars kanske jag åker in dit idag. Vi får se.
Nu måste jag snart dra så vi hörs ikväll igen.


Kommentarer
Postat av: jessika

hahah du är för söt du :D

2010-02-11 @ 22:31:37
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0