It's gonna feel real good.

Hej på er!
Hoppas ni får bra idag. Jag mår i alla fall lite bättre. Ska snart gå ner till centrum för att träffa Johanna. Vi ska ta en fika och prata lite. Kommer vara välbehövligt. Johanna är en sån person som alltid kommer med tips och lösningar på problem man har, man får alltid ut något av att prata med henne. Älskar det! Kan sitta och prata i flera timmar och inse saker som man aldrig skulle gjort utan hennes hjälp.

Nej nu måste jag gå.
Vi hörs igen när jag kommer hem.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å, vad FULLKOMLIGT SUPEDUPERLYCKLIG JAG BLIR när jag läser det du skriver här. Tack!!

2010-02-09 @ 20:18:13
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0