If you lose yourself, your courage soon will follow. So be strong tonight, remember who you are.

Sitter ensam hemma hos pappa nu. Har precis tittat på Seven och funderar nu på vad jag ska laga för middag. Man blir inte så jätte sugen på att laga mat bara till sig själv.
Ikväll är förresten första (och enda tror jag) natten jag kommer sova helt ensam här. Lite creepy när jag tänker på det. Men samtidigt så ska det bli skönt. Ska tända massa ljus, mysa ner mig i soffan, ta fram mörk choklad och antingen titta på film eller skriva lite. Juste, hittade ps I love you här hemma så den ska jag se ikväll. Var säkert ett år sen jag såg den sist.

Tror förresten att det spökar här. Lite då och då låter det som om det är någon som går på övervåningen. Måste säga att det är lite scary ibland, i alla fall på kvällen. Jag får för mig att någon ska bryta sig in i huset och mörda mig också. Okej, kanske inte mörda mig men i alla fall bryta sig in i huset när jag ligger och sover...

Nej nu måste jag äta. Ha en bra kväll.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0