This ain't no place to fall behind so pick up your crazy heart and give it one more try.

Såg Crazy Heart för en vecka sedan eller så och fick då reda på att Colin Farrell kan sjunga, och country dessutom. Varför har man inte fått veta det tidigare? Bättre sent än aldrig antar jag.
Och skoja inte om jag blev ännu mer (om det nu går) in love i den mannen. En 8 års lång kändiscrush eller nåt sånt. Helt galet.
En väldigt bra och fin film förresten, som jag tycker att ni borde se.


Nu ska släcka ner i rummet, tända ett ljus och sätta på lite mysig country musik.



Kommentarer
Postat av: linn

vilken fin blogg du har :) och den filmen ska jag komma ihåg att se!

2010-08-21 @ 02:40:50
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0