There'll be someone else, I keep tellin' myself

Ligger i sängen och lyssnar på Journey. Lite Don't Stop Believin', Any Way You Want It, Lovin', Touchin', Squeezin', Separate Ways, I'll Be Alright Without You och alla andra av deras grymma låtar.

Borde väl egentligen gå och sova nu eftersom jag ska upp kl 8 imorgon. Ska hinna duscha och sånt innan jag tar mig in till stan. Tänkte kika runt i lite affärer och även kanske hinna äta lunch med Sanne.
Ska vara barnvakt/hundvakt imorgon också så jag vet inte om jag kan skriva något imorgon. Kan kanske låna dator av pappa när tjejerna gått och lagt sig. Vi får se.

Vi hörs när vi hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa heja snygging stefan liv <3<3

2010-04-09 @ 17:38:29
URL: http://mlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0