Sunday bloody Sunday.

Har precis ätit middag. Ligger nu i sängen och tittar på sex and the city. Älskar den serien! Tänkte nog försöka plugga lite till ikväll men annars ska jag bara fortsätta med det jag gör nu all night long. Nej jag ska nog inte gå och sova så sent. Det är ju faktiskt skola imorgon. Suck. Däremot ska jag nog gå och handla något gott att äta ikväll. Kanske godis, eller chips eller varför inte lite glass? Hm... Beslutsångest.
Juste, var och tittade på när lillebror spelade fotboll idag. Dom vann med 8-0. Man blir lite stolt när dom är så duktiga. Kan ju meddela att han nu har växt om mig också. Hur fan blev han så lång?! Känner mig numera liten när jag står bredvid honom... Inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0