What hurts the most - Rascal Flatts

Nu har jag gjort mig iordning för sängen. Tycker det är så skönt att få lägga sig i sängen efter en lång dag, sätta på tvn, ligga och titta på den ett tag och sedan släcka lampan och somna.

Imorgon väntar psykologi och småföretagande. Psykologin är inte så rolig men efter det väntar två timmar att få arbeta med vårat företag och det ser jag fram emot. Har kanske inte berättat det men vi ska göra egna tvålar, med olika färger, dofter och fomer så är du intresserad av att beställa din egna tvål så är det bara att hojta till. Varför inte köpa en i julklapp till mamma eller kanske till mormor? Priser, dofter och färger och sånt har vi inte riktigt bestämt än men jag lovar att berätta allt senare när allt är inköpt och allt är uträknat.

Nu ska jag stänga ner datorn och sätta på tvn istället.
Imorgon är en ny dag. Vi hörs då. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0