I will always love you

Hej! Det var ett tag sen men jag har knappt varit hemma i helgen. I fredags var jag barnvakt till mina systrar och jag sov även hos pappa. Igår gick jag upp halv sju för att åka och titta på Pontus fotbollsmatch i Huddinge och efter det handbollstunering på Lidingö. Var hemma vid åtta igår och åkte iväg till Lidingö idag igen vid halv elva för att fortsätta titta på tuneringen. Pontus och hans lag gick till final men fick bara silver. Hur som helst har det varit väldigt kul att se lillbrorsan lira lite och man känner sig väldigt stolt när man sitter på läktaren och hejar på.

Nu är jag hemma med världens huvudvärk och en kropp som strejkar. Skulle helst bara vilja sova hela kvällen och hela dagen imorgon men jag har lite läxor och sånt skit att göra. Ser i alla fall fram emot en kväll med någon bra film med grönsaker och dipp.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tackar.

2009-09-14 @ 21:34:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: sis

Mina söta små pluttisar! :)

2009-09-17 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0