Godmorgon!

Hade en väldigt mysig dag igår med Jessika. Vi gick och köpte ansiktsmask och sånt och hade en "ta hand om dig själv" dag. Finns bilder på våra fina ansiktsmasker men för eran skull lägger jag inte upp dom!

Senare på kvällen kom Bim förbi en stund och vi satt och snackade om allt möjligt. Har saknat henne som bara den men det är svårt att träffas när man inte går i samma klass längre och har massa saker att göra. Men vi bestämde i alla fall för att ta en fika någon dag i veckan och sedan ska jag följa med henne hem för att se hennes nya rum. Såg bilder på det förut och jäklar vad snyggt det såg ut att vara!
Sedan ska ju jag, Bim och Jessica ta en tur till stan för att gå på bio någon dag också. Kommer bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot det.

Idag är jag i alla fall ledig så jag ska plugga lite nu och sedan vid halv tre ska jag in till stan med mamma. Ska nog övningsköra sen också, det vill säga om jag orkar...

Vi hörs ikväll eller imorgon!


Nu vill jag ha vinter!


Kommentarer
Postat av: jessika

haha, bra att du inte la upp dem ;)

2009-09-21 @ 13:31:19
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mysbild! Samma som förra året ;)

Haha, du börjar med jul och vinterkänslorna tidigt i år också. Jag med!



Ja jag ska till min morbror :)

2009-09-22 @ 13:17:11
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0