It's the most wonderful time of the year!

Har precis kommit hem från en mysig kväll hos Elin och Emma. Vi tittade på idol och åt massa gott. Ritigt härligt var det.

Nu ligger jag i sängen och längtar till julen. Jag vet att det är tidigt att redan vilja ha december och jul men det är ju mig det handlar om. Om jag fick välja skulle man börja pynta i november, det skulle finnas riktig snö hela december, alla skulle vara glada och tomten skulle finnas. Jag kan inte komma på någon annan tid på året som är bättre än julen. Jag ligger faktiskt och lyssnar på julmusik och snacka om julkänsla man får då. Åh vad mysigt det är. Jag måste vara en av de människor som uppskattar julen mest, det är jag säker på.
Tänk att få se dom där filmerna som man bara måste se innan julen, som Grinchen och Ensam hemma. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Nu blir det i alla fall lite How I met your mother, kanske ska se ett julavsnitt?
Känner att det blev väldigt mycket jul men ni får ha överseende med det för jag längtar helt galet mycket just nu.
Vi hörs imorgon! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Klart dom är, att få se dom då var lite speciellt, tror vi fick ropa ut dom 3 ggr innan dom körde "The Final Countdown" :D

2009-10-31 @ 00:39:03
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0