I go crazy, crazy, baby, I go crazy

Psykologi provet gick åt helvete idag. Allt jag hade pluggat på hade min lärare tydligen glömt bort att ha med på provet och istället hade hon med allt som jag inte kunde. Tack för den.
Efter skolan åkte i alla fall jag, Jessika och Jossi till skärholmen där vi kollade runt lite. Har inga pengar för tillfället så jag köpte inget. Nu har jag i alla fall precis kommit hem och ska snart äta tror jag. Sedan blir det en promenad med Jessika. Älskar vädret just nu så jag passar på att vara ute. Det snöade ju imorse så det känns som vintern är väldigt nära nu. Ska nog dricka varm choklad när jag kommer hem sen.
Nu ska jag bara ta det lungt och lyssna på lite mysig musik.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävlar vad långt hår du har fått!!

Jättevacker bild!

2009-10-14 @ 19:04:32
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<håller med Johanna, vacker bild på en vacker brud!

2009-10-14 @ 21:40:15
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0