White Christmas

Känner mig väldigt glad idag även fast vädret suger. Var är snön liksom? Blir lite smått irriterad på allt regn. Man blir så deppig när allt bara är grått och trist.

Hur som helst, idag ska jag som sagt ner och tvätta vid två och sedan kommer troligtvis båda mina småsystrar. Då tänkte jag gå upp till affären och handla lite kakor och sånt. Tänkte att det kan vara mysigt att fika med dom en stund innan dom ska hem igen. Jag träffar dom ju inte så ofta längre, vilket är lite tråkigt.



Annars händer det inte mycket alls idag. Jag går och längtar till helgen då mormor kommer och vi ska julbaka. Det kommer bli väldigt mysigt.
Ja juste, pappa ska köpa en hundvalp på söndag också så på måndag ska jag ta mig dit upp och hälsa på den.


Nu ska jag bege mig ner till tvättstugan.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: M to the ajet

Hoppas våra barn blir lika vackra som de på bilden :) Klart de blir :D <3

2009-11-26 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0