The kill - 30 Seconds to Mars

Usch vad otaggad jag är för att sitta i skolan och skriva uppsats i fem timmar imorgon. Och dessutom för hand. Har vi inte kommit så pass långt i utvecklingen att man borde få skriva långa uppsatser på datorn? Blir lite smått irriterad. Snacka krampen man kommer få i handen...

Kollade de nya avsnitten av gossip girl och one tree hill idag. Känner att jag är väldigt besatt av dom där serierna. Vill se nästa avsnitt nu nu nu! Kan inte vänta en hel vecka. Kan dom inte bara sända ett avsnitt varje dag? Jag tycker att det skulle vara bättre i alla fall.

Nu ska jag ta min julmust i kylen och sedan krypa ner i sängen och fortsätta på min bok. Den där Slash var en jäkla rebell som ung kan jag ju säga. Och hans mamma hade tydligen en affär med David Bowie också. Det hade jag ingen aning om. Men lite coolt är det.

Vi hörs imorgon när jag kommer hem från skolan.
Bara två dagar kvar, sen ledig i tre veckor. LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0