Over the rainbow

Ska äta kladdkaka nu. Jag bakade den tidigare idag så jag ska bjuda familjen på det. Sen blir det lite mys med chips och julmust. Jag är en sucker för julmust. Älskar det mer än någon annan dricka. Och julmust är dessutom mycket godare än påskmust. Jag vet att det är samma sak men på något sätt är det godare.

Imorgon ska jag tillbaka till skolan. Ska på någon föreläsning vid elva och sen ska vi hem till Jennifer och börja fixa lite tvålar.

Jag kom att tänka på en sak som jag saknar. Ni vet dom där orden som förgyllar vardagen. Som om någon säger att jag har fina kläder idag, eller fint hår eller bara verkar glad eller att någon säger att jag betyder. Jag vet att jag betyder för vissa människor men att höra någon säga det, få det bekräftat, det kan jag behöva ibland.


Kommentarer
Postat av: Ge mig ett M! Ge mig ett A! Ge mig ett J! Ge mig ett E! Ge mig ett T!

den där tvålen "I made this soap just for you". kan jag få den? skulle betyda mycket för mig, men inte lika mycket som ditt hjärta betyder för mig <3 vi = barn om 5år

2009-11-26 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0