I'm a soldier, wounded so I must give up the fight...

Känner mig en aning lost. Det är så mycket i mitt huvud att jag inte ens vet vad jag heter snart. Eller egentligen är det inte så mycket utan det är mer stora saker som sker, eller stora saker som jag ska göra. Jag skulle egentligen behöva en lugn helg men det har jag verkligen inte tid med.
Jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte vad jag ska prioritera.
Jag har heller inte träffat pappa på länge och det går jag och tänker på hela tiden. Försöker hitta dagar när jag inte har något att göra men dem dagarna är väldigt få just nu.
Förlåt för det här deppiga inlägget men det har varit lite halv jobbiga dagar den här veckan.

Positivt:
Mamma och Rickard drar iväg ikväll på middag hos några vänner vilket betyder att jag och Pontus är ensamma hemma. Jag ska följa med mamma till maxi och där ska jag köpa hem massa godis och sånt till idol ikväll (go Calle). Det kommer nog bli riktigt mysigt.

Nu ska jag åka och handla.
Vi hörs ikväll!
Kram  /R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0