Hallelujah

Nu är jag tillbaka. Ledsen att jag inte skrev något igår men det blev lite stressigt då det bestämdes att jag skulle se bio med Jessika, Emil och Putte. Vi drog till heron men vi kunde inte bestämma oss för en film att se så vi tog bilen hem till Jessika istället. Där tittade vi på film och efter det satt vi och lyssnade på när Putte satt och spelade gitarr. Riktigt mysigt var det. Kom hem runt halv tre så då var det bara att krypa ner i sängen och sova.

Nu sitter jag hos pappa. Han och tjejerna är och hämtar deras söta valp. Såg nyss en till bild på honom och satan vad söt han är. Lovar att ta bilder som jag kan visa er sen.

Finns inte så mycket att göra här så jag tänkte spela något. Jag antar att Denise och Linda har något roligt spel här på datorn.
Vi hörs sen ikväll någon gång. Då ska jag visa den där låten också.

Juste, ska iväg och dricka glögg hos familjen Hellsén senare så om jag inte skriver något ikväll så kommer det imorgon.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: majett

på bio med andra killar utan att säga något till din majett? är du otrogen....

2009-11-29 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0