Dancing in the dark (älskar den låten)

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och sova. Imorgon väntar en ny dag med mycket att göra. Jag ska hinna tvätta, umgås lite med min lillasyster och även kanske börja på en psykologi uppgift. Jag har ju i och för sig inget annat att göra så jag kommer nog hinna. Känner mig dessutom ganska duktig som hjälper till här hemma. Okej, kan ju säga att jag inte direkt erbjöd mig att göra tvätten. Det var mer "Rebecca, du har tvättstugan på onsdag kl 2". Jag hade alltså inget val.

Ska försöka gå upp innan kl 12 imorgon också. Känner liksom att jag sover bort dom här lediga dagarna och det var kanske inte vad jag hade tänkt. Så imorgon ska jag upp innan tio har jag bestämt.
Nu ska ja se tv en stund.
Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Östhamamr e så tråkigt utan dig <3 :'( Det är lungt, snart kommer jag :D

2009-11-26 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0