A Christmas Carol

Jag var ju som sagt på bio idag igen och den här gången såg jag En Julsaga i 3D med Jessika och Elin. Oj oj oj vad bra den var. Så himla mysig och det var så ballt med 3D. Har aldrig sett det förut och det var över mina förväntningar. Jag måste nästan se den filmen igen. Den var så himla bra och jag kände mig jätte glad och jätte lycklig efteråt. Helt underbart!
Efter det åkte vi i alla fall hem till Jessika och en stund senare kom Emil och Patrik förbi. Vi tittade på Transformers ett litet tag sen så gick vi hem.
Nu ligger jag här i sängen, har borstat tänderna och är redo för att sova men jag känner mig inte alls trött. Jag är väl kanske fortfarande glad och uppspelt efter filmen.
Johanna, du och jag måste åka och se den någon gång snart. Du kommer älska den!

Jag får väl se på tv en stund och hoppas att jag blir trött av det.
Vi hörs imorgon, då kommer Sanne och Niklas hit och jag ska klippa mig. Ska bli skönt att bli av med de slitna topparna.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) puss puss

2009-11-26 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0