You are standing on your knees and waiting for the good old days to come back.

Hej på er!
Idag har jag varit ute och övningskört och det gick faktiskt väldigt bra, bättre än förväntat. Efter det åkte jag och mamma till maxi för att handla lite till middagen som blir grillade kycklingspett, grymt gott. Jag köpte även med mig lite naturgodis hem. Nu sitter jag här i sängen och ska snart gå ut på balkongen en stund. Vädret är ju underbart så man får passa på innan det börjar blåsa eller regna.
Ikväll är det Eurovision också. Förhoppningsvis går det bra för Malena men vi får väl se. Ryssarna är fortfarande kanske lite irriterade över låten Tingeling så de kanske bojkottar alla röster Sverige får. 
Nu känner jag att jag bara skriver en massa ointressant skit så vi hörs senare istället. Simma lungt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0