Hungry eyes

Då var det tisdag igen då. Gud vad dagarna går fort, kanske lite för fort. Jag får faktiskt ångest när jag tänker på att det snart är sommarlov och efter det bara ett år kvar i skolan. Vad gör man sen? Ska man plugga vidare eller kanske börja jobba direkt? Jag vet att jag har ett år på mig men tänker man efter är ett år inte så jätte lång tid.
Även fast jag har lite ångest så ska det bli så jäkla skönt med sommarlov. Det ska bli så kul att umgås med sina vänner varje dag och inte alls behöva tänka på att läxor ska göras och att man ska plugga till prov eller att behöva gå och lägga sig tidigt för att sen behöva gå upp tidigt. Man blir så fri på sommarloven, man kan i princip göra vafan man vill och det är så skönt.
Nej nu ska jag se på desperata hemmafruar, höjdpunkten varje tisdag! Vi hörs.

ps. GRATTIS ELIN PÅ 18-ÅRS DAGEN! PUSS PÅ DIG! ds.


Kommentarer
Postat av: chrille

Då var det dax för dunder succén Coverama att få se dagens ljus igen.

När jag gjorde den förra så fick jag en kommentar som jag fastnade för och som jag börja tänka på.

Den Lekande Människan skrev nämnligen:

"Alltså... finns det överhuvud taget fula hårdrocksomslag? Jo, det är klart. Några stycken finns det väl...

Du får köra ett coverama med dom också! =)"



Det var dom första raderna i mitt inlägg :D

2009-05-26 @ 21:39:25
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: chrille

Då var det dax för dunder succén Coverama att få se dagens ljus igen.

När jag gjorde den förra så fick jag en kommentar som jag fastnade för och som jag börja tänka på.

Den Lekande Människan skrev nämnligen:

"Alltså... finns det överhuvud taget fula hårdrocksomslag? Jo, det är klart. Några stycken finns det väl...

Du får köra ett coverama med dom också! =)"



Var dom första raderna i inlägget :D

2009-05-26 @ 21:40:48
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jessika

hahaha ja men själva frågorna gick fort med att skicka in tog längre tid (A) haha

2009-05-26 @ 22:03:50
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0