Tv-kväll

Gud vad trött jag är. Egentligen har jag ju bara legat hemma och slappat hela dagen men ändå är jag så himla trött. Det är väl kanske därför jag är så trött, just för att jag bara har legat hemma hela dagen.
Jag har för övrigt träffat Tess idag. Vi tog en mysig kvällspromenad med Saga. Det var riktigt kul att träffa henne igen och vi hade massa saker att prata om.
Nu sitter jag i mitt rum och tittar på greys anatomy och efter det klockan tio börjar fråga olle. När det är slut blir det sängen för min del. Jag skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu men det finns ingen chans att jag skulle missa fråga olle.
Jag skriver inget mer ikväll så vi hörs imorgon istället. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0