So sick of being sick

Jag ligger hemma sjuk IGEN. Jag är så trött på det här. Kan jag inte bara bli frisk på riktigt. Nu håller halsen och hostan på att ta livet av mig. Varje gång jag hostar eller sväljer tror jag seriöst att jag ska dö, så jäkla ont gör det. Som om inte det var nog utan jag skulle ha feber också, i alla fall imorse. Jag vet inte hur det är nu men jag känner mig i alla fall lite piggare. Jag kan dessutom få värsta basrösten. Ni skulle verkligen skratta ihjäl er om ni hörde mig nu. Imorgon blir det i alla fall skola igen. Jag får stå ut till helgen och vila då. Men när jag vaknade imorse med världens huvudvärk, kallsvettningar och dålig balans förstod jag att något inte stod rätt till och det visade sig att jag hade fått den där jäkla febern så jag fick stanna hemma ídag trots att jag hade bestämt mig för att gå till skolan även fast jag inte mådde så bra.
Nu ska jag göra lite mer te (jag har druckit minst fem koppar redan) och sedan ska jag titta på Grease. Det var minst två år sedan jag såg den sist. Ha det bra så länge.  /R


Kommentarer
Postat av: jessika

jag älskar också den bilden <3 jag drömde om high chaparall i förrgår natt (a)

2009-03-05 @ 08:15:07
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0