Lyckliga gatan

Lars Winnerbäck och Nordman spelas just nu för fullt i mitt rum. Skoja inte om sommarkänslorna kommer.
Jag är ensam hemma. Riktigt skönt är det. Jag springer mellan mitt och Sannes rum för att göra mig iordning. Sanne har saker för håret i sitt rum men jag har sminket i mitt rum. Jag vet att jag bara kan flytta in mina saker i Sannes rum men jag vill inte sitta still, inte nu när jag känner mig så glad.
Ikväll blir det middag på kolgrillen. Det kommer bli gott. Jag var förresten hos pappa igår. Det var kul att träffa honom igen och dessutom bjöd han på en jätte god middag. Underbart!
Nu ska jag väl fortsätta med min sommarmusik och mitt fixande. Vi hörs kanske sen, annars får ni ha en jätte bra lördag.


Kommentarer
Postat av: Micke

Tack :) något speciellt du gillar med den??

2009-03-07 @ 16:14:03
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Chrille

Lars Winnerbäck´s kom ihåg mej då + den han gör med miss li, om du lämna mej nu är mina favoriter iaf :D

2009-03-07 @ 18:33:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0