In the cold streets at night there's a war going on.

Mina ekonomiböcker håller på att döda mig. Jag suttit med dom ända sedan klockan ett då jag kom hem så nu behöver jag en paus. Men det är i och för sig väldigt skönt att veta att man har gjort något vettigt och inte bara suttit hemma vid datorn.
Vid sju är det träning med Elin, ska bli skönt att komma iväg till gymmet och dessutom var det ett tag sedan jag träffade Elin så henne ska det bli kul att träffa också. Annars ska jag göra så lite som möjligt ikväll. Jag ska väl försöka plugga lite mer sen när jag komme hem bara för att vara säker på att jag kan allt. Two and a half men är det ikväll också, det får man ju inte missa!
Imorgon kommer studiebidraget, finally! Jag tänkte ta en tur in till staden någon dag i helgen eller nästa vecka så om det är någon som vill följa med är det bara att höra av er, vore kul med sällskap.
Nej nu blir det till att äta något, jag börjar bli hungrig. Ha det bra vänner!  /R

Kommentarer
Postat av: chrille

Resident Evil filmerna är ruskigt bra :)

2009-03-30 @ 20:01:39
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0